من هم یک حامی هستم

استاندار سمنان در پویش «من هم یک حامی هستم»

همراهی و مشارکت همه افراد در این طرح می‌تواند به رفع بخش قابل توجهی از مشکلات کمک کند.

محمدرضا خباز، استاندار سمنان با عضویت رسمی در پویش«من هم یک حامی هستم»، حامی یک کودک بی‌سرپرست شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمد رضا خباز، استاندار سمنان در حاشیه امضای سند عضویت در پویش «من هم یک حامی هستم» با بیان اینکه رفع بسیاری از مشکلات نیازمند حرکت جمعی و مشارکت آحاد مردم است، گفت: همراهی و مشارکت همه افراد در این طرح می‌تواند به رفع بخش قابل توجهی از مشکلات کمک کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد پویش مردمی «من هم یک حامی هستم» می تواند نشاندن لبخند رضایت بر چهره محرومان باشد، افزود: تکلیف همه ما خدمت به نیازمندان و رفع محرومیت است؛ باید تلاش کنیم نیازمندی در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد.

استاندار سمنان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان قشرهای مختلف جامعه، گفت: لزوم کمک به افراد نیازمند در دین مبین اسلام همواره مورد تاکید بوده و این عمل خیر و انسانی در سیره ائمه اطهار (س) وجود داشته و  بر آن تصریح شده است.

وی با بیان اینکه کمک به محرومان، یک وظیفه همگانی و نشان دهنده تعامل اجتماعی برای مقابله با فقر است، افزود: عبادت و بندگی خداوند تنها محدود به عبادات فردی نیست بلکه خدمت به همنوعان و دستگیری از نیازمندان نیز عبات خداوند محسوب می‌شود.

شایسته ذکر است؛ در حال حاضر، بالغ بر ۹ هزار حامی با عضویت در طرح های اکرام و محسنین، کودکان نیازمند را تحت تکفل خود قرار داده و ماهیانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آنان اعطا می‌کنند.

#من_هم_یک_حامی_هستم